Facebook

piątek, 12 lipca 2013

Gdańska przygoda

Rodzina Be (Mama, Tata, Mi i Babcia E.) wyjechała na wakacje. Było to możliwe dzięki przyjacielskiej wspaniałomyślności państwa H., którzy to udając się w podróż poślubną udostępnili nam swoje Gdańskie mieszkanie. Rodzina Be jest im niezwykle wdzięczna! :*
Jest nam dobrze, wspaniale wręcz! I bawimy "się świetnię"!
Mi jest zachwycony morzem i plażą, ale to było do przewidzenia. Obawialiśmy się jak to będzie z wycieczkami innego typu (muzeum, ZOO), okazało się że zupełnie niepotrzebnie. Miłosz spokojnie wszystko znosi, ba! On nawet jest zadowolony. Zamontowany w swym nosidle (TULA), albo zasypia albo uśmiecha się i macha (nawet do manekinów - gdy nie odmachują, jest bardzo zawiedziony) do wszystkich na około.

Nie pamiętam kiedy ostatnio byłam w ZOO, ale bardzo dawno temu, w Częstochowie nie mamy, więc wybraliśmy się także dla swojej przyjemności. Trening fok, karmienie pingwinów, piękne żyrafy, kopulujące żółwie, zabijające wzrokiem krokodyle. Wspaniałe!  Ale przy słoniu zawsze robi się nam tak jakoś smutno...







 Dzisiaj pogoda się trochę popsuła, ale nas nic nie zniechęci. To co "kierownik wycieczki" zaplanował zostało zrealizowane.
Oglądanie statku było niezwykłą atrakcją dla Miłoszka - wszystkie zegary, stery, kompasy, dźwignie powodowały okrzyki radości - "Uuu", "Oooo", "Tu!".



 Rodzinna Słitfocia.





W muzeum dziecko się najadło po czym zadowolone chciało się zapoznać z każdym nurkiem, marynarzem, czy inną interesującą postacią.



Po dniu pełnym wrażeń jesteśmy zmęczeni, ale niezwykle szczęśliwi. Pozdrawiamy!! :*

4 komentarze:

Natalia Zimniewicz pisze...

Bardzo fajnie napisane. Pozdrawiam

Anna Barańska pisze...

Bardzo lubię pomorze i w sumie zdecydowałam się, że chcę zamieszkać w tej okolicy. Dlatego właśnie zdecydowałam się na zakup mieszkania w Rumi https://www.eurostyl.com.pl/oferta/nowe-mieszkania-rumia.html aby być jak najbliżej Trójmiasta.

Wojciech Roszkowski pisze...

Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

Anna Barańska pisze...

Kiedy postanowiłem, że nadszedł czas na remont i nowe wykończenie mojego mieszkania, wiedziałem, że potrzebuję firmy, która zaoferuje mi kompleksową obsługę i doradztwo na najwyższym poziomie. Moje poszukiwania zakończyły się, gdy natknąłem się na https://www.wawerbud.pl/prace-wykonczeniowe/. Ich profesjonalne podejście, szeroki zakres usług i zrozumienie moich potrzeb przekonały mnie od pierwszej rozmowy. Każdy etap prac był dokładnie planowany i realizowany z dbałością o najmniejsze szczegóły. Teraz, patrząc na efekt końcowy, wiem, że to była najlepsza decyzja.