Facebook

niedziela, 7 lipca 2013

TańczyMi

Dzisiaj Mi obudził się jakoś przed 6.00, po godzinie na szczęście zasnął, a ja poszłam w Jego ślady. Mężu wstał i zabrał się do pracy, gdy Syn się obudził (po 1,5 h) i B. zobaczył moją minę bez wahania zajął się Dzieckiem, a ja mogłam jeszcze spać do... 11.30!!! Pospałabym jeszcze dłużej, ale nie można było marnować takiego pięknego dnia!

Mi tańczy przy każdej możliwej okazji: gdy przyjdą goście lub idzie w odwiedziny prezentuje wszystkim cały wachlarz opanowanych wygibasów, wystarczy że pralka wiruje, młotek rytmicznie stuka lub po prostu słychać jakąś muzykę On od razu rozpoczyna podrygiwać.


Dzisiaj rano, gdy Matka smacznie spała, Ojciec z Synem wspaniale bawili się przy muzyce. Wiem to, gdyż Miłosz po tym jak wyszłam z sypialni natychmiast zaprezentował mi nabyte umiejętności. 
Wielokrotnie chcieliśmy uwiecznić Jego wygibasy, aż w końcu dzisiaj się to udało. Dziecko Nasze przetańczyło dziś pół dnia i oto przedstawiam (nieco przydługawy) filmik prezentujący kilka układów choreograficznych Małego Mi.
               

Brak komentarzy: