Facebook

wtorek, 11 marca 2014

wspomnienia




To gdzie jestem teraz. To miejsce, ta rola: żony i mamy... czuję, że to najwspanialszy czas który do tej pory przeżyłam. Odkrywam w sobie wiele nowych rzeczy, dobrych, o których istnieniu nie wiedziałam. 
Jest też kilka rzeczy nad którymi pracuję, bo wiem, że bywam nieznośna.
Jestem szczęśliwa tu gdzie jestem i z kim, a właściwie... to jestem szczęśliwa dzięki Nim. 

Dzisiaj mam dzień na Matczyne wspomnienia. 

18.05. 2012 - Mi kilka godzin po narodzeniu, okiem dumnego Taty

6. 06. 2012 - Misia i Misio - czyli pierwsze towarzyskie "koty za płoty"
Miłosz miał niezłą bajerkę... jak widać :)


11.06.2012 - pierwsze chustowanie


Z babcią B. - kocham to zdjęcie :)


22.07.2012 - mimika twarzy od najmłodszych lat, widać że po Matce odziedziczona :)




<3


8.08.2012 - z Matką Chrzestną, odpoczynek podczas górskiej wędrówki :)


12.08.2012 - pierwsze spotkania z pradziadkiem R. i prababcią I. [*]




Prawdziwa BUBA :)


A to drugie moje ulubione zdjęcie :) 
Dżolo manolo :P


Brak komentarzy: