Facebook

poniedziałek, 4 kwietnia 2016

rodzina

Rodzina to wartość sama w sobie. Dobrze jest mieć wszystkich w zasięgu ręki. Spotykać się, wspierać w potrzebie. Zawsze móc na siebie liczyć. Mieć z kim się cieszyć, ale także mieć z kim posmucić. Wspólnie znajdować najlepsze rozwiązania. 
Pokłócić się też dobrze jest mieć z kim, ale jak najszybciej oczyścić atmosferę i w zgodzie żyć. 
Dobrze jest mieć kogoś komu wszystko się powie, wszystko co gryzie w środku, choć człowiek niepewny i w strachu "co sobie pomyślą". 
Staramy się, żeby dzieci znały jak największą część rodziny i jak najczęściej to możliwe spotykały się z nimi.
Ktoś kiedyś powiedział, że do wychowania dziecka potrzebna jest cała wioska. Miał rację. 
Kiedyś ludzie żyli w wielopokoleniowych domach. Ja osobiście nie umiem sobie tego wyobrazić, żeby tak wszyscy razem w jednym domu, wolę mięć tą swoją przestrzeń. Ale mieszkać na tyle blisko siebie, żeby często się widzieć jest dobre. Dla dzieci, dla rodziców, dziadków po prostu dla relacji rodzinnych.
Bo w rodzinie jest ogromna siła.
















A jedne z najfajniejszych pamiątek rodzinnych to zdjęcia. Mam ich na dysku tysiące! Nasi rodzice i dziadkowie mają je wywołane w pudełkach lub albumach zamknięte, zawsze pod ręką. 
A ja wszystko na komputerze, żeby znaleźć cokolwiek strasznie dużo czasu mi to zabiera. Więc trochę naszych zdjęć wybrałam i fotoksiążkę Printu zamówiłam (jest przepiękna!). 

I dla Was mam niespodziankę. 
Fotoksiążkę 39% taniej po pobraniu kuponu: http://printu.pl/lp/zyciebe/








Brak komentarzy: