Facebook

piątek, 27 lipca 2018

skarpetkowy zawrót głowy - konkurs

Gdy chłopcy byli mali zakładanie im skarpet uznawałam za zbędne, bo non stop je ściągali co było dla mnie znakiem że ich po prostu nie chcą no i obawiałam się że ucząc się chodzić w skarpetach będą się niepotrzebnie ślizgać. Bardzo długo używaliśmy ich sporadycznie, tylko do butów głównie w te chłodniejsze dni.

Ale nadszedł dzień kiedy Nasz najstarszy syn uznał że chodzenie bez skarpet bardzo mu nie odpowiada. Obecnie drugą rzeczą po wstaniu z łóżka jest założenie skarpetek i najchętniej nosiłby je cały czas. Oczywistym jest, że najstarszy brat jest autorytetem dla młodszych, zatem Kuba i Miki również pałają wielką ochotą do noszenia skarpet. Bartek jest z tego powodu ogromnie szczęśliwy ponieważ w końcu nie martwi się że chłopcom będą zbyt mocno pociły się stopy. 

Miłosz od kiedy skończył dwa lata przywiązuje wagę do tego co na siebie zakłada. Również dotyczy to skarpet. Nie założy byle czego. Muszą być ładne i najlepiej żeby były to stopki (tutaj kolor jest obojętny) lub ciekawe skarpety ale te już muszą mieć element "policyjny" czyli kolor granatowy. Ogólnie kolor granatowy jest ulubionym i priorytetowym. 
Ogromną radością dla dzieci jest również noszenie tego samego przez całą trójkę, a jeżeli również tata ma takie samo to już szczęście sięga zenitu. Znalazłam takie skarpety dla całej mojej trójki w ofercie sklepu WOLA. I teraz to jest szał ciał!

A dla Was mam niespodziankę. Zapraszamy na konkurs w którym wyłonię trzech zwycięzców którzy otrzymają bony o wartości 50zł na skarpety.
Wystarczy w komentarzu pod wpisem przedstawić się i wybrać dwa ulubione wzory skarpet. 
Zwycięzcy zostaną wybrani drogą losowania.

Jestem bardzo ciekawa czy podobają Wam się te same co nam :)

Konkurs trwa od 27 lipca do 30 lipca.
Zwycięzców ogłosimy 31 lipca do godziny 21:00








Brak komentarzy: