Facebook

czwartek, 23 czerwca 2016

Tata

Mamy kilka wspólnych cech, które powodują że często nie umiemy się dogadać. Ale wspólna mamy równiez pasję fotografowania. To On pierwszy wszystko mi pokazał i dał swój pierwszy aparat, Practicę. 
Dzięki niemu kocham mazury, żaglówki i naturę która jest tam na wyciagnięcie ręki. To On najbardziej wierzył w moje talenty obojowe i to On równie mocno jak ja wszystkie występy przeżywał. 
Zawsze można na Nim polegać. Dla swoich dzieci zrobiłby wszystko.
Dzisiaj po raz trzydziesty obchodzi swój dzień.
Mój Tata.

Tacie również chciałam ofiarować coś wyjątkowego, podobnie jak Mamie. Dlatego również wykradąłm stare albumy, zeskanowałam zdjęcia i z pomocą Printu stworzyłam piękną fotoksiążkę.

I przypominam o kodzie zniżkowym - 40zł, na fotoksiążki, poza formatem 19x13 oraz instabookiem:







Miłosz - piżamka/nosweet




Brak komentarzy: