Facebook

środa, 4 maja 2016

prezent dla mamy

Kilkanaście lat temu, w jakiś piątek, pamiętam bo szłam wtedy na koncert do filharmonii, wypadał Dzień Mamy. Byłam wtedy chyba w pierwszej klasie gimnazjum. I chciałam zrobić mojej mamie niespodziankę. Idąc na koncert mijałam kilka sklepów z biżuterią. Weszłam do jednego z nich i ogromnie spodobał mi się srebrny wisiorek, chciałam go podarować mamie. W portfelu miałam kilka złotych, ale oczywiście to nie wystarczyło, więc pożyczyłam od koleżanki. Byłam ogromnie szczęśliwa i pewna że Mama się ucieszy. 
Chodząc do szkoły muzycznej, spędzałam w niej prawie całe dnie, a gdy wypadał do tego piątkowy koncert, to nie było mnie w domu od rana do późnego wieczora.
Pamiętam, że gdy wróciłam do domu, Mama przywitała mnie i widziałam że jest smutna, czułam że dlatego że nie złożyłam jej nawet życzeń. Najszybciej jak mogłam wyciągnęłam mój prezent z plecaka i wręczyłam Mamie. Ucieszyła się, nosiła i ma go do dzisiaj. 

Teraz kiedy mam dzieci, jeszcze bardziej rozumiem ten smutek. Dla mnie 26 maja też stał się ważnym dniem i chciałabym żeby pamiętali w nim o mnie. 
Postanowiłam w tym roku przygotować się wcześniej i dać Mamie coś wyjątkowego. Coś co będzie pamiątką do której będzie mogła wracać kiedy tylko zechce. 
Podkradłam rodzicom stare albumy i zeskanowałam zdjęcia, które nota bene są dla mnie tym bardziej wyjątkowe, gdyż mój Tata robił je za pomocą dokładnie tego samego obiektywu którego używam obecnie ja (czyli ponad 30 letniego PENTACONA 50mm/1.8).

Wybrałam te najlepsze i ułożyłam z nich fotoksiążkę, która przedstawia moją Mamę, po prostu jako mamę. A w tym roku to będzie już trzydziesta rocznica!

Printu, bo u nich właśnie ją zamówiłam, jak zawsze spisało się rewelacyjne. Łatwa aplikacja i duży wybór szablonów ( ja wykorzystałam TEN) sprzyja szybkiemu projektowaniu. Książka jest piękna i świetnie wykonana, a przy fotoksiążkach bardzo trudno o bardzo dobrą jakość. Jestem nią zachwycona, dzieci również. Przeglądamy ją, szczególnie Dżejk i Jego wszędobylskie łapki, kilka razy dziennie i niezmiennie wzruszam się za każdym razem. Jestem pewna, że to będzie wyjątkowy prezent.










Klikając poniżej możecie odebrać kupon upoważniający do 40% rabatu na wszystkie fotoksiążki PRINTU, na cały koszyk, przez 14 dni od momentu pobrania. A zamówienia opłacone do 15 maja dotrą do Was na pewno na dzień Mamy!


Brak komentarzy: