Facebook

poniedziałek, 9 maja 2016

Hulajnoga B1 STRUCTURE OXELO

Hulajnoga wśród sprzętów posiadających koła, króluje u nas od niespełna dwóch lat. Dlatego że, Mi jest jej wielkim fanem i specjalistą w dziedzinie jeździectwa hulajnogowego z radością zgodziłam się na przetestowanie Hulajnogi B1 STRUCTURE OXELO przeznaczonej dla dzieci od 2 do 4 roku życia. Oto nasza ocena.


Plusy:

+ łatwa w montażu, ja samodzielnie wkręciłam 5 śrub!

+ lekka - Mi jest w stanie samodzielnie znieść ją ze schodów

+ poręczna - rozmontowuje się kierownicę i przyczepia ją pod platformą za pomocą gumki która jest tam specjalnie umieszczona. Dzięki temu mogę ją swobodnie włożyć nawet do wózkowego koszyka, a w domu nie zajmuje dużo miejsca

+ regulowana kierownica - są trzy stopnie, dzięki czemu nawet 20 miesięczny Kubuś który mierzy 86 cm może wygodnie ćwiczyć jeżdżenie, wysoki bo już mierzący 108 cm Miłosz ma ją podwyższoną maksymalnie (wysokość minimalna od platformy - 45 cm, wysokość maksymalna od platformy - 59cm)

+  wygląd - jest bardzo ładna i ma do wyboru 5 platform - Miłosz oczywiście wybrał niebieską

+ trójkołowa - przy czym dwa koła znajdują się z przodu, uważam że to najlepsze rozwiązanie dla takich maluchów, dzięki temu ułożeniu stabilność hulajnogi jest dużo lepsza, łatwiej dzieciom utrzymać na niej równowagę, a Mi potrafi jechać na niej bardzo szybko więc jest to niezwykle ważne

Minusy:

 -  zdarza się, że przednie koła przy napotkaniu większej przeszkody jakby blokują się przez co cała hulajnoga wraz z dzieckiem przechyla się do przodu
U nas może to wynikać  z tego, że Mi jest przyzwyczajony do hulajnogi balansowej, a tu kierownica jest delikatnie skrętna i być może nie umie jej odpowiednio ustawić widząc na przykład delikatny krawężnik ( na balansowej po prostu do przeskakiwał).

Nasza ocena: bardzo dobry minus (5-)

















1 komentarz:

GameWo pisze...

Cool hulajnoga! Kto powiedział, że tylko dzieci mogą się nimi bawić? A może następna dyskusja: czy hulajnogi to pojazdy dla dzieci czy dorosłych?
https://hulajnoga.net/pl/20-opony-i-detki