Facebook

czwartek, 24 lipca 2014

Miłoszowe hity

Muzyka jest w nas wciąż, muzyką żyjemy i towarzyszy nam ona każdego dnia. Dopełnia każdą chwilę, wypełnia Nasze życie. W zależności od humoru, aury za oknem czy po prostu Naszego widzimisię wybieramy to co nam na daną chwilę najbardziej w duszy gra.

Dziecko Nasze ukochane nie zawsze oczywiście podziela rodzicielskie muzyczne wybory, chociaż wiadomo to czego my słuchamy ma ogromny wpływ na to czego słucha Mi. 

Oto kilka hitów które towarzyszą nam prawie każdego dnia... z listy ulubionych Syna oczywiście.

I need your love - Pentatonix (cover) - covery Pentatonix słuchamy już od bardzo dawna i lubimy praktycznie wszystkie, jednakże ostatnio ten jest najbardziej ulubionym -  wg Mi "aj ni tu laj"

Jaśniej - Krzysztof Zalewski - każda podróż samochodem (od około miesiąca) czy 15 minut czy 3 godziny słuchamy w kółko, na prośbę Syna oczywiście

Fly Away - Lenny Kravitz - jedna z pierwszych piosenek, którą Tata grał Miłoszowi na gitarze - Mi rozpoczyna jej rytmem prawie każdy dzień


Tom Thum - od Pentatonix beatboxowanie Mi się zaczeło, ale ten Pan ogromnie Miłosza "inspiruje" do własnych prób








 Pantalony, które Mi ma na sobie to naprawdę genialne spodnie, sama chętnie bym takie założyła. Wzory uniwersalne, materiał przemiły w dotyku, nie spiera się nawet po milionowym praniu. Tak... chciałoby się mieć je wszystkie!


a to przed spaniem :)

Brak komentarzy: