Facebook

środa, 4 czerwca 2014

rodzeństwo

 Rodzeństwo to może być najwspanialszy dar jaki podarują nam nasi rodzice. Ja otrzymałam brata i pomimo tego, że od dłuższego czasu mieszkamy daleko od siebie, to jest On dla mnie ogromnie ważny i nie wyobrażam sobie żeby go nie było. Brat jest dla mnie osobą do której zawsze mogę się zwrócić, zawsze mogę na nim polegać i wiem, że On po prostu będzie, bez względu na wszystko po mojej stronie, a ja zawsze po Jego. Piotrek jest największym, bezcennym prezentem który od Rodziców dostałam.

Relacje między rodzeństwem mogą być przeróżne, pomimo tego że wychowują się w jednym domu, mają tych samych rodziców to jednak nie zawsze jest tak jakbyśmy my rodzice właśnie sobie wymarzyli. Nie mam pojęcia czy jest to kwestia charakteru, czy sposobu wychowywania, a może wielu różnych czynników ze sobą połączonych, ale wiem, że są ludzie mieszkający ze sobą od urodzenia którzy nie znają się zupełnie, a potem w dorosłości utrzymują ze sobą nikłe kontakty lub zupełnie o sobie zapominają.

Osobiście znam jednego brata i jedną siostrę których relacje uważam za idealne. A ich mama z pewnością jest z nich ogromnie dumna.
Oni są dla mnie wzorem pod każdym względem. Są sobie niezwykle bliscy, ufają sobie w pełni i zawsze stoją za sobą murem, bez względu na wszystko w każdej chwili wiedzą że mają siebie nawzajem i jak są we dwoje to wiedzą, że mogą wszystko! I tak jest między nimi od zawsze.

Tak, znajdziecie ich na zdjęciach poniżej:
















Miłoszku i Kubusiu, takiej pięknej braterskiej miłości Wam życzę. Nie, nie oczekuję tego, jedynie o tym marzę.

Brak komentarzy: