Facebook

poniedziałek, 19 maja 2014

Mother Power

Spotkanie Mother Power, warsztaty dla rodziców i dzieci.
Tak właśnie spędziliśmy drugie urodziny Mi. Było mnóstwo wspaniałej zabawy dla wszystkich. Budowanie z kolorowych klocków PlayMais (wyprodukowanych ze skrobii kukurydzianej) wciągnęło nie tylko dzieci ale również rodziców, a Mi postanowił nie doczekać do konkursu i swojego ludzika po prostu pokroił (bo krojenie u nas ostatnio bardzo na topie). 
Były piękne dekoracje wykonane przez Karolinę, a także pompony od Pomponove. Nigdy nie przypuszczałam, że taki pompon (piękny i wydawałoby się delikatny) będzie jedną z największych (niezniszczalnych!) atrakcji dla Naszego Syna. Oderwać się od nich nie mógł, zresztą jak i większość obecnych na spotkaniu dzieci.
Było gwarno, wesoło i niesamowicie miło. Wszystko uwieńczone wspólnym pieczeniem na ognisku kiełbasek! (ależ miałam od dawna na takie ochotę, bo teraz to już grill przejął rządy pieczeniowe!).
Bardzo się ciesze, że mogłam spotkać się z innymi blogującymi Mamami i ich rodzinami i w wyśmienitej atmosferze spędzić niedzielne popołudnie.

A to wszystko było możliwe dzięki wspaniałym dziewczynom, które Mother Power zorganizowały: Żaneta oraz Kasia - ogromnie dziękujemy za zaproszenie!! 











Okazało się również, że zrobiłam się jakaś nieśmiała i jedyne co mi dobrze wychodzi to uśmiech... trzeba nad tym popracować :)

Brak komentarzy: