Facebook

poniedziałek, 28 kwietnia 2014

podział na role

Wyobraźnia - coś niezwykłego, coś co pozwala pokolorować nasze zwykłe życie na wiele przepięknych kolorów. U dzieci, ale myślę że też jest wielu dorosłych u których jest rozwinięta na poziomie mistrzowskim.
I uważam, że jest to wspaniały dar.

U Miłosza przygoda z wykorzystywaniem wyobraźni zaczęła się niedawno. A może już wcześniej się zaczęła, tylko teraz potrafi nam ją pokazać?
Póki co są to takie proste rzeczy, ale jakże rozczulające.
Na chwilę obecną syn codziennie przypisuje nam role:

- Tata Koala, Mama Panda, Ja Grizzli

albo

- Ja Kjuik, Tata Myka, Mama Niał

ale także

- Mama Dżok, Ja Peppa; Mama tutu, Ja bemben

Ustawione na sobie kilkanaście klocków to dom, a wrzucone do kubła kinder niespodziankowe jaja to przepyszne ciasto.

Nie pamiętałam, że w taki sposób można spędzać większość dnia i bawić się przy tym wyśmienicie. I prawdę powiedziawszy ogromnie się cieszę, że mogę się tym cieszyć i odkrywać na nowo.

Lubię obserwować gdy Mi wymyśla rożne rzeczy sam z siebie i bawi się nie potrzebując nikogo obok, lubię gdy woła nas i zaprasza do wspólnej zabawy która jest w pełni, tylko i wyłącznie Jego pomysłem. Lubię być częścią tego pięknego świata.







I krótki filmik dla tych którzy nie widzieli!! Pamiętajcie! Mimika po Mamusi!!!!













Brak komentarzy: