Facebook

środa, 16 kwietnia 2014

ona

Karolina - matka chrzestna Miłosza, młodsza ukochana siostra mojego Męża. Osoba która od dziesięciu lat także dla mnie jest jak siostra ( mnie rodzice obdarowali kochanym Bratem). Wyjątkowa dziewczyna, z sercem na dłoni na której zawsze i wszędzie można polegać. Która w nocy o północy jest w pełni gotowa na pomoc, jeżeli ktoś z bliskich jej sercu takowej potrzebuje. Najbardziej rodzinny człowiek jakiego w życiu spotkałam. Każdy kto ją zna, potwierdzi, że nie da się jej nie kochać. Najlepsza, najukochańsza, najwspanialsza siostra na świecie!

Przez większość czasu tęsknimy ogromnie, bo z Ciocią dzielą nas setki kilometrów, ale to na szczęście już ostatnie pół roku!
Dlatego z okazji przyjazdu aby spotkanie uczcić, a wiadomo że o taką Ciocię trzeba wyjątkowo dbać i Naszą miłość zaprezentować szarlotkę upiekliśmy. 







Przepis na najlepszą szarlotkę na  świecie od Moje Wypieki <3

Brak komentarzy: