Facebook

piątek, 11 października 2013

muzyczka

W tym roku także chodzimy na muzyczkę - Niemowlaki w Krainie Dźwięków, o których pisałam TU.
Im dłużej na nie chodzimy, tym bardziej jestem szczęśliwa, że mamy taka okazję. Wspólnie z innymi dziećmi, z innymi mama muzycznie się pobawić. 


Wszystkie piosenki, których uczymy się na zajęciach śpiewamy w domu, śpiewamy i pokazujemy. Efekty są niesamowite i przyznam szczerze, że nie spodziewałam się, że takie malutkie dziecko może doskonale rozumieć o co chodzi i w odpowiednim momencie pokazywać wszystkie "umówione znaki". Śpiewania jako takiego jeszcze nie ma oczywiście, ewentualnie jakieś pojedyncze sylaby, jednakże wystarczy że zanucę melodię, a Mi już wie o którą piosenkę chodzi i wszystkie gesty wykonuje bezbłędnie.

 Gorąco polecam wspólne muzyczne zajęcia! 







W maju ubiegłego roku z Miłoszkiem wybrałam się na koncert Filharmonii Malucha!!! (TU można o tym przeczytać). A 27 października organizowany jest kolejny koncert! Wybieramy się oczywiście! Tym razem posłuchamy kwartetu smyczkowego NONA. Może ktoś do nas dołączy?


żródło: http://www.filharmonia.com.pl/events.php


Brak komentarzy: